Kullerharen har varit Bomhus Båtklubbs hemmahamn sedan 1956, något vi är stolta över. Klubben verkar för en attraktiv och hållbar skärgårdsmiljö i Gävle och genom sina medlemmar har klubben en lång tradition av att utveckla verksamheten på Kullerharen. Antingen du söker gemenskap runt ditt båtintresse, en vacker och fridfull vistelse på Kullerharen eller brinner för att utveckla båtlivet i Gävle är Bomhus Båtklubb rätt klubb för dig.

Medlemsförmåner
Som medlem får du förmånliga priser när du lägger till vid vår ö, Kullerharen. Du bor billigare vid bryggan och har möjlighet att hyra stugor till medlemspris.

Genom vår anslutning till Svenska Båtunionen får du också 6 nummer av Europas största båttidning Båtliv.

Bomhus Båtklubb är en del av Gävleborgs Båtförbund, GBF som ger dig som medlem fler förmåner, såsom t.ex. en olycksfallsförsäkring när du arbetar i hamn. Läs om alla dina förmåner genom GBF.

Som om inte det vore nog får du även rabatt på din båtförsäkring hos Svenska Sjö.

Varför tveka? Båtlivet blir roligare tillsammans och vi är Gävles gladaste båtklubb.
Du registrerar dig som medlem genom Svenska Båtunionen, SBU.

Priser och kombinationer

Huvudmedlem450:-Enskild medlem
Pensionär250:-Pensionär är en medlem som uppnått en ålder av 65 år.
Familjemedlem170:-Som familjemedlem räknas en maka, sambo och barn upp till 18 år på samma adress som huvudmedlem. (Familjehuvud)
Familj med barn max650:-Exempel: Pappa, mamma och 2 eller fler barn ej fyllda 18 år